Autor |
Wiadomość |
RevanMg
Annihilator Supreme
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Kampania - zasady gry. |
|
Ogólnie:
* piszemy 2 posty między opisem MG (kolejność definiowana przez inicjatywę, która obecna będzie na karcie każdej postaci, w temacie bohaterowie)
* Raz podjęta czynność nie może zostać cofnięta.
* Nieobecności zgłaszajcie do mnie to razem ustalimy czym w tym czasie będzie się zajmować wasza postać.
* Mechanika przedstawiona w temacie "Bohaterowie" służy w celach orientacyjnych dla możliwości postaci. Wszystkie rzuty będą wykonywane przeze mnie w celu ułatwienia rozgrywki i lekkiego jej przyśpieszenia.
*Wszelakie bitwy, starcia i potyczki będą rozgrywane przeze mnie, po tym jak gracze zadeklarują intencje wykonania danej czynności. Bardziej ważne starcia będą przerywane wstawkami, w których gracze będą mogli określić, w którą stronę chcą pchnąć akcję.
*Do dialogów, gracze używają kursywy aby łatwiej było je wyróżnić z tłumu. Przemyślenia postaci pisane są natomiast w sposób normalny. Żeby uniknąć nieporozumień zaleca się cytować fragment wypowiedzi, do którego odnosi się nasza odpowiedź w dialogu.
*Sesja odbywa się w temacie "Kampania - Rozdział Pierwszy", miejsce na offtop i pytania zostanie wydzialone w innych tematach.
Mechanika rozgrywki - zasady działania
Większość rzutów w grze wykonuje się kością d20(dwudziestościenną) do której dodaje się odpowiedni modyfikator i porównuje z stałą wartością, spornym rzutem, aby określić, czy czynność się powiodła.
Rzut na atak/trafienie wykonuje się wg wzoru rzut d20 + modyfikator napisany przy broni w rubryczce atak + modyfikator za korzystne/niedogodne okoliczności(jeśli wystąpią). Jeśli wynik rzutu zrówna się z Refleksem atakowanego celu, lub go przewyższy następuje trafienie. Po udanym trafieniu wykonuje się rzut na obrażenia, który odpowiada kości w nawiasie po modyfikatorze ataku broni(np. d6) cyfra przed kością oznacza wielokrotność rzutu + napisany na końcu bonus dodawany za odpowiedni modyfikator, atuty i talenty.
Rzut na udane użycie umiejętności(skills) wykonuje się w sposób następujący d20+ modyfikator z umiejętności. Sukces następuje, gdy wynik jest conajmniej równy stopniowi wyzwania(którym zależy od rodzaju wykorzystywanej umiejętności), to umiejętność odnosi sukces.
(wzorowane na temacie Sesja - Info by proqb)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez RevanMg dnia Sob 21:04, 28 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Sob 19:09, 28 Cze 2008 |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|