Przegląd tematu
Autor Wiadomość
kazuj
PostWysłany: Czw 0:20, 12 Lip 2007    Temat postu:

taaa, gra jak i producent jest warta uwagi ;]
RevanMg
PostWysłany: Śro 10:20, 11 Lip 2007    Temat postu:

Po konferencji M$, cóż mogę powiedzieć jest na co czekać, jedyny zgrzyt miałem z filmową walką, ale inaczej by było za trudno.(chodzi mi o to, że mimio 5 kolesi, którzy atakują bohatera robią to pokolei, bo sam wygląd i animacje są świetne)Smile polecam poszukać trailera na www.ign.com
P.S.
Nikt zapewne nie miałby nic przeciwko temu by więcej było takich producentów gier:)
(mam nadzieję, że zrozumiecie)Razz
RevanMg
PostWysłany: Czw 20:35, 10 Maj 2007    Temat postu:

Wstępnie ma to być trylogia jej pierwsza część ukazać ma się we wrześniu tego roku na X360 i PS3, a także w niesprecyzowanej przyszłości na PC. Rzecz dzieje się podczas 3 krucjaty. Wcielamy się w zdymisjowanego przez własną pychę mistrza zakonu/stowarzyszenia tytułowych Asasynów(kto chce poznać skąd wzięła się nazwa, wikipedia , albo google na pewno pomoże, ci co mają bieżący nr CDA wiedzą o co chodzi, gdyż ukazała się zapowiedź w tym numerze) nasz alter ego nazwane altair traktuje jednak dymisję jako otrzeźwiający policzek i rozpoczyna powtórną wspinaczkę na szczyt bractwa. Samo bractwo występuje w roli szeroko pojętego strażnika równowagi nie faworyzując żadnej ze stron, a dążąc jedynie do wcześniejszego zakończenia wojny. To skrót fabularny, pisany z pamięci więc mogłem pominąć niektóre cieakwe rzeczy jak naprzykład komunkiaty pojawiające się po śmierci bohatera:)
Odnośnie atutów gry:
-Twórcy obiecują super wygodnie i intuicyjne sterowanie na konsole wtedy do każdej części ciała (głowa,ręka z bronią, ręka bez broni,nogi) zosatnie przypisany jeden przycisk pada plus klawisz odpowiedzialny za intensywnośc wykonywanej czynności pozwalający na np. delikatne przeproszenie przechodnia torującego nam drogę albo przewrócenie go.
-Misje mają koncentrować się na zabijaniu określonych person z tym że wyglądać to będzie tak rozpoznanie, publiczna egzekucja i ucieczka przy której pomogą na umiejętności bohatera, który każdy obeikt w świecie gry wystający na więcej niż 5 cm od podłoża może posłużyć jako wsparcie dla rąk i nóg stąd mozliwośc wspięcia się na niemal każdy obiekt, efektowne skoki po dachach itp zresztą ci co widzieli chociaż jedną z nowych części Księcia Persji wiedzą o co chodzi, walka ma być na tle realistyczna, że najlepszym wyborem w przypadku przeważającego wroga ma być właśnie ucieczka, gdyż od jednego ciosu mieczem można paść martwym.
-Reagujący na nasze poczynania świat gry, naprzykład jeśli pomożemy mnichom w trakcie jednej z pobocznych misji oni mogą pomóc nam zgubić pościg, albo jeśli im zaszkodzimy, oni nie omieszkają się zrewanżować, tak samo jak każdy żebrak na ulicy.
Przepraszam jeśli coś pominałem ale pisałem z pamięci bez pomocy dodatkowych źródełSmile
Vandal
PostWysłany: Śro 21:48, 09 Maj 2007    Temat postu:

Revan jak juz dajesz jakis temat to moze tak streszczaj o co chodzi bo to potem takie puste tematy sa...
RevanMg
PostWysłany: Śro 20:45, 09 Maj 2007    Temat postu: Assassin's Creed

Opinie,pytania,komentarze itp. na temat mającej okazję stać się doskonałą gry(wiem wiele takich było ale Ubisoft Montreal to jednak ludzie od PoPa nowego i SplinterCella) jeśli ciekawi was jak gra ma wyglądać googlujcie temat topicu:)

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.